Tisdag

Ja då var det ny dag då! Do ligger i rummet bredvid och snarkar, bestämmt frukost vid 8 så nu har man lite egen tid för att lägga in lite bilder och bara vara, inte helt fel. Idag skall vi mot Röros för att kolla marknaden. Knäppa kort skall jag ochså göra, lägger in mer under em, vi ska även hinna med att åka skidor i Funäsdalen, eller jag ska åka skidor S & M skall åka lift. Så det kan vara ide att kolla på mitt nytt´s sändningar ikväll, för dom blir väll med runt runt i liften dom där 2.
Sen ska vi bubbla och äta gott ochså, en fika på loftet på em, och så får jag inte glömma att köpa present till Anna. Har jag inget med hem då ligger jag på minus. Nu ska jag kolla om jag har nå nya bilder, skriver här under dagen.
Ta det lugnt! Vi syns på fjället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0