Börjat plocka

Tvättar och plockar med de kläder som ska med. Ska vara både fint och praktiskt, passa för en pizza hos ILHANS eller en finare middag på Veras. Sen så ska det vara en del varmt ochså , för det brukar knäppa till o vara -25 däruppe när vi kommer upp. Skotern till på måndag , jag längar som en tok, hoppas bussgodset kommer idag från Luleå kommer ochså, tur man har släkt som har kolla på vart man ska handla billigast, slängde mig på luren o ringde Kerstin i Sundom, hon i sin tur ringde Stig i Tärendö Pajala kommun, han hadde skinn som han skickade via bussgods, så dom bör komma idag. Kylan håller i sig, och solen kommer fram och visar sig. Idag står det fisk på menyn , röding från i sommras då vi var i Funäs och fiskade. Kanske man ligger på +++ några timmar, fisk brukar gå hem. Sen får vi se om det blir penicilin byte ochså, det är mindre roligt , i tanke på att vi brukar dricka en massa gott där uppe ochså, men jag får väll låta bli. Det är inget mer med det .Undra om mina resekompisar har börjat plocka något eller om det blir sista minuten, men jag ska vara klar och kunna ta de piano i helgen jag, då fyller mina barn år Mats 24 och Maria 21 på alla hjärtans dag, gör om det den som kan. Nej nu ska jag byta tvättmaskin o fara o handla . Kolla snart igen för ni vet inte när jag skriver igen .

Kommentarer
Postat av: Anne

Ingenting :) Vi får se hur många som är intresserad så väljer jag ut någon, kanske fler. :)

2009-02-11 @ 18:01:14
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: Nillan

Hoppas resan gick bra...å det int är för kallt om örena åt er,ni har väl blåbärs-soppa med er till"mora-nisse"-drickat!Kram på er!

2009-02-11 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0